Missie:

De missie van CeBeReN is om door middel van training en advies professionals die werkzaam zijn in de (crisis) hulpverlening bij unieke incidenten de juiste tools te geven, om dit met geen of zo min mogelijk risico te kunnen doen.

 

Visie:

De wereld, de maatschappij en de mensen veranderen om ons heen, wij moeten in die veranderingen mee en moeten onze manier van optreden en onderwijs continue aanpassen aan de omstandigheden die vaak niet van tevoren bekend zijn.

Dit vergt veel van de functionarissen die hier mee in aanraking komen. Door mijn ervaring met complexe opdrachten in risicovolle omgevingen in binnen- en buitenland , bij verschillende instanties, heb ik op crisis gebied veel ervaring opgedaan.

In mijn hele loopbaan heb ik mij met crisis inzetten bezig gehouden, zowel bij Defensie, politie, brandweer en ambulancezorg eenheden in binnen- en buitenland.

Hierbij heb ik een zeer groot professioneel  netwerk opgebouwd.

De mate van risico nemen in het crisis werkveld kan door gedegen opleiding, training en advies in de juiste proporties  worden toegepast. Dit kan kleinschalig zijn, maar ook grootschalig multidisciplinair.

De focus bevind zich dan ook op de voorbereiding, uitvoering, evaluatie en het bewaken van de kwaliteit. Dit gebeurt in een beschermde leeromgeving, waarin fysieke en sociale veiligheid voorop staan.

 

Strategie:

Om de missie en visie te bereiken houdt CeBeReN Incompany training & Advies  zich bezig met trainingen en advies door:

  • De trainingen en advies van hoog niveau aan te bieden.
  • Goede klanttevredenheid is het doel.
  • Het detecteren van nieuwe trends op crisis gebied en wil hierbij trendzetter zijn in plaats van trendvolger, hierdoor een voorsprong creëren en houden (Lessons identified and lessons learned).
  • Trends op crisisgebied worden continue geïmplementeerd in de training en het advies.
  • Specialist in het Defensie, politie, brandweer en ambulancezorg domein te zijn.
  • Naamsbekendheid van CeBeReN te verhogen.
  • Contacten te leggen met potentiële klanten.
  • Actief, creatief en verantwoordelijkheid bewust te zijn.
  • Betrouwbaar, professioneel en integer te zijn.